Cubot komt ook met een "pebble-vormige" smartphone

Vandaag gaf het Chinese Cubot foto's vrij van hun niuewste toestel: De Cubot Magic.
En alhoewel er steeds meer toestellen met mooie designs op de markt komen (en we er van overtuigd zijn dat ook de Cubot Magic een prachtig toestel zal zijn) zijn ze  niet allemaal even origineel. Want laten we wel wezen, de eerste renders van de Magic doen mij toch wel erg denken aan de Doogee BL5000, inclusief de 8 afgeronde hoeken die het toestel een pebble uiterlijk geven. Dat gezegd hebbende: De Cubot Magic ziet er veel belovend uit.

Cubot wil nog niet veel over het toestel , dat als alles volgens planning verloopt, eind van de zomer de markt moet bestormen, kwijt. Wat we wel weten is dat het een premium design met midrange hardware zal meekrijgen met even goed prettig werkbare specificaties en een prijs die je niet in het faillissement stort. 



De Cubot Magic, zal zijn uitgerust met een dual camera van 13 en 2 MP en een dualtone flitser. Verder weten we nog niet of het een 5 of 5.5 inch scherm gaat worden, wel weten we dat het toestel 16GB interne opslag zal hebben en zal draaien op een MediaTek 6737 chipset. Als ik zo naar de render kijk zie ik nergens plek voor een fingerprint scanner. Sommigen speculeren dat hij wellicht onder het scherm zal aangebracht zijn, maar ik denk dat we realistisch moeten blijven en dan vrees ik voor een side-mounted fingerprintscanner. Dus aan de zijkant van het toestel.  Al met al een mooi toestel. We houden jullie uiteraard op de hoogte als we meer te horen krijgen over deze Cubot Magic.


Reacties