De Uhans MX, ook Uhans gaat op de Minimale-Bezel-Toer!

Ik hoor je denken: "Alwéér een bezelloze Mi Mix wanna-be?" En eerlijk gezegd was dat ook mijn eerste gedachte toen ik de aankondiging van de Uhans MX langs zag komen. Sterker nog, we zijn hier op de redactie zo "overspoeld" met bezelloze MIX-en van allerlei merken dat het bij mij een volle dag duurde tot ik zag dat er MX stond, en níet MIX, en dat is geen grap. 

Maar zoals de naam, die het ook nét iets anders doet dan de concurrenten, bleek dat ook voor het toestel zelf te gelden, en toen ik ging kijken was ik wel onder de indruk van de Uhans MX.



We weten nog bijzonder weinig over het nieuw aangekondigde Uhans toestel dat er uit ziet als de liefdesbaby van de Galaxy S7 Edge en de Xiaomi Mi Mix, behalve dat het er bijzonder interessant uitziet, dat het volledig uit glas is opgetrokken en voorzien is van een dual-camera aan de achterkant. 



We zijn erg benieuwd welke specificaties dit toestel mee gaat krijgen, al is onze hoop niet erg hoog. Het is namelijk duidelijk dat Uhans vooral veel aandacht op het uiterlijk lijkt te vestigen in hun marketing strategie. En ik denk dat als je een toestel gaat lanceren en het volgepropt is met vermogen, je het daarop zal spelen in je commerciële uitingen. Maar hopelijk vegis ik me gruwelijk en wordt ik dadelijk positief verrast... Tijd zal het leren.

Wordt natuurlijk vervolgd!



Reacties